Bel mij terug

Zoek op trefwoord

Filter

Kies een categorie

Geslaagde bijeenkomst ”Klantreis en klantbeleving: wat levert u dat op?” van de districten Noord en Oost

Oost
12 mrt 2024

Een groep van bijna dertig leden van beide districten zijn woensdag tijdens een geanimeerde bijeenkomst in Meppel aan de slag gegaan met hun eigen klantreis en klantbeleving. Het bedrijf excap is specialist op het gebied van klantreis en klanttevredenheidsonderzoeken en zij gaven een uiteenzetting over de theorie en hun expertise en werkwijze. Daarna was het de beurt aan Metaalunie-lidbedrijf Bevri onderdeel van de Heuver Groep uit Hardenberg heeft veel ervaring met het onderzoek naar de klantbeleving. Hoe pak je het aan, waar begin je en hoe voer je de benodigde acties uit en hoe stuur je bij. Een praktische kijk in de keuken van een lidbedrijf. Een verhaal dat aansprak door de praktijk.

Daarna was het tijd om zelf aan de slag te gaan. In kleine groepjes gingen de leden aan de slag met hun eigen klantreis en klantbeleving. Het aanbod staat dat leden een verdiepingssessie kunnen volgen.

Gezien de positieve reacties zijn klantreizen en klantbeleving al begrippen die dagelijks de aandacht hebben bij de bedrijven en soms zorgen voor een worsteling: waar begin je, hoe pak je dit aan, hoe voer je de benodigde acties uit en hoe stuur je bij. Vele vragen die als snel aan de orde kwamen.

Er ligt een aanbod om in een kleiner gezelschap, een verdiepingssessie te houden. Wilt u hier meer over weten, neem dan contact op met een van de regiosecretarissen Margriet Bouma - Bouma@metaalunie.nl of Philippe Hondelink - hondelink@metaalunie.nl?

Gerelateerde artikelen