U bent niet ingelogd.
U bevindt zich hier: Details

Ik ga nieuwe software aanschaffen voor mijn bedrijf.
Waar moet ik op letten bij het sluiten van een softwarecontract?

Op dagelijkse basis worden onze leden geconfronteerd met software contracten. Bijvoorbeeld omdat er een nieuw softwarepakket wordt aangeschaft, zoals een boekhoudprogramma of een ERP-systeem, of omdat een partij toe is aan een uitbreiding van de bestaande dienstverlening.

Maar waar moet u nu op letten na het vinden van een geschikte aanbieder? Hoe voorkomt u dat u geconfronteerd wordt met te late levering of een pakket dat toch veel duurder uitpakt dan u voor ogen had? Hieronder leest u hier meer over.


Heeft u eenmaal duidelijk voor welke software u wilt gaan, dan wordt er over het algemeen een softwarecontract aan u voorgelegd. Uiteraard kunnen wij de overeenkomst juridisch voor u beoordelen, maar u kunt zelf ook al nagaan of een aantal belangrijke punten zijn opgenomen. Het gaat dan in ieder geval om de volgende punten:

Log in om het hele artikel te lezen

Misschien interessant voor u



Blog

Blog

Jos Kleiboer / Directie      

Algemene Leden
Vergadering

> Lees meer.

Heeft u een vraag?

Bel ons
030 6053344

info@metaalunie.nl